Płatność BLIK na telefon - szybko i wygodnie można przelać pieniądze na telefon. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, kliknij w ikonę BLIK i wybierz Przelew na telefon wpisując nasz numer telefonu 783004357, podając kwotę przelewu. Potwierdź dane i zaakceptuj mobilną autoryzacją.
Przelew na konto bankowe – po złożeniu zamówienia towar zostanie zarezerwowany do 2 dni, a na podany adres e-mail otrzymasz numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Wybieranie tej metody wydłuży całkowity czas realizacji zamówienia o czas potrzebny na zaksięgowanie Twojej wpłaty.
Dane do przelewu:
Lulubay
Chobienia ul. Górna 17
59-305 Rudna
Nr konta 57 1140 2004 0000 3702 8342 1354
O gotowości odbioru zamówienia zostanie wysłana informacja na podany adres e-mail. Jak również taka informacja będzie znajdowała się w panelu klienta o zmianie statusu zamówienia na "gotowe do odbioru".
Odbiory osobiste realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 10:00 -18:00. Zastrzegamy sobie jednak prawo do zmiany godzin otwarcia sklepu.
Chobienia, ul. Górna 17,
59-305 Rudna