Flag
polski
Flag
polski
Menu
Szukaj
Koszyk
Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.lulubay.pl

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.lulubay.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.lulubay.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.lulubay.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,

    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,

    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.lulubay.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  5. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.

  6. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.lulubay.pl

  7. SPRZEDAWCAUSŁUGODAWCANorbert Doberstein, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą DAMITU Norbert Doberstein, z siedzibą pod adresem  Chobienia, ul. Górna 17, 59-305 Rudna, NIP: 692-208-86-96, adres e-mail: luluaby@onet.eu

  1. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

  2. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.lulubay.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski (odstępstwem od tego jest informacja w opisie).

  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.

  5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.lulubay.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.

  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

  4. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie wysyłany na adres e-mail Klienta.

§ 5

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

    1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

    2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayPro S.A.

    3. akceptowalna płatność kartami płatniczymi Visa, Mastercard.
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 57 1140 2004 0000 3702 8342 1354  (mBank )
    W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Po upływie 3 dni roboczych zamówienie zostaje anulowane.

  5. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

  6. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po złożeniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej oraz jego opłaceniu.
    O gotowości odbioru zamówienia zostaną Państwo poinformowani drogą mailową oraz otrzymają informacje w panelu klienta o zmianie statusu zamówienia na "gotowe do odbioru".
    Zamówienie o statusie "gotowe do odbioru" należy odebrać w ciągu 30 dni kalendarzowych. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane bez zwrotu opłaconej kwoty i wystawione do ponownej sprzedaży.
    Odbiory osobiste realizowane są w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 10:00 -18:00. Zastrzegamy sobie jednak prawo do zmiany godzin otwarcia sklepu.

    Adres sklepu:
    Chobienia, ul. Górna 17, 
    59-305 Rudna

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.

  2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

    1. czas kompletowania Produktów wynosi do 2 dni roboczych,

    2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

  3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub paczkomatu InPost.

  4. Koszty transportu nieodebranej przesyłki ponosi kupujący.

     

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

    2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lulubay@onet.eu lub pisemnie na adres: Lulubay, Chobienia, ul. Górna 17, 59-305 Rudna.

    3. Formularz reklamacyjny znajduje się na samym dole regulaminu do pobrania w pliku PDF .

    4. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,

    5. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: LULUBAY,  Chobienia, ul. Górna 17, 59-305 Rudna.

    6. Paczka wysyłana za pobraniem, usługą „e-przesyłka” oraz do punktów paczkowych nie będą przyjmowane. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej.

    7. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi nie obowiązuje, jeśli kupujący wiedział o istniejącej wadzie w momencie zawierania umowy.

    8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,

    9. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. 

    10. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie koszty przesyłki pokrywa Sprzedawca. Przy odrzuconej reklamacji koszty przesyłki ponosi Kupujący.

    11. Koszty transportu nieodebranej przesyłki ponosi kupujący.
    12. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana w wiadomości e-mail lub SMS.

    13. Czas złożenia reklamacji to 2 lata do chwili zakupienia towaru

§ 8

Gwarancja i jej warunki


1. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu i wynosi 2 lata.

2. Gwarancja jest ważna na terytorium Polski.

3. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i materiałowe produktu.

4. Gwarancja nie obejmuje wszelkich innych roszczeń niż te wymienione w punkcie 3, a w szczególności:

- wad produktu powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem, niewłaściwej konserwacji, modyfikacji produktu, niszczących zabrudzeń (oleje, farby, rozpuszczalniki, kwasy),

- uszkodzeń mechanicznych;

- zużycia materiałów w wyniku normalnego użytkowania oraz spowodowanych zdarzeniami losowymi (ogień, wilgoć, zgniecenia, rozerwania, rozcięcia, pogryzienie itp.).


5. Gwarancja jest ważna jedynie z dowodem zakupu produktu, posiadającym czytelną datę zakupu i oznakowanie sprzedawcy.

6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową i ustawą o prawach konsumenta.

7. Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu dochodzenia pokrycia strat lub utraconych zysków w wyniku powstałej wady, nawet objętej gwarancją.

8. Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przydatność produktu do konkretnych celów oraz za następstwa ich wyboru i użytkowania.

9. Gwarancja zostaje przerwana w przypadku stwierdzenia wcześniejszej wady wymienionej w punkcie 4. lub / i napraw dokonanych we własnym zakresie.

10. Koszty za wysyłkę towaru do siedziby firmy ponosi Klient. Po weryfikacji i stwierdzeniu zasadności reklamacji Sklep zwraca poniesione koszty przesyłki (ale tylko wartość najniższej możliwej wysyłki).

11. Po weryfikacji wady w siedzibie Sklepu Lulubay produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy. W przypadku niedostępności takiego samego produktu zostanie on wymieniony na podobny, bądź Klientowi zostaną zwrócone pieniądze. Powyższe ustalenia będą ustalane indywidualnie z Klientem.

 

§ 9

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.

  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Lulubay,  Chobienia, ul. Górna 17, 59-305 Rudna.

  4. Paczka wysyłana za pobraniem, usługą „e-przesyłka” oraz do punktów paczkowych nie będzie przyjmowana. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

  6.  Jeśli konsument zdecyduje się odstąpić od zawartej przez Internet umowy sprzedaży w ustawowym, 14-dniowym terminie, ma obowiązek pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej – a więc kosztów odesłania towaru do Sprzedawcy.

  7. Zwracany towar musi posiadać oryginalnie przyczepione metki papierowe, być kompletny, w stanie niezmienionym i nie może nosić śladów użytkowania. Do zwrotu należy dołączyć otrzymany wraz z zamówieniem prezent/gratis ( dotyczy to również częściowego zwrotu zamówienia), oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy- rezygnacji z zakupu. Formularz zwrotu znajduje się na dole regulaminu w formie pliku PDF.

  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.



 

§10

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.

  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 11

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    2. dostęp do poczty elektronicznej,

    3. przeglądarka internetowa,

  1. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  2. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  3. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 12

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lulubay@onet.eu

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

    §13

    Newsletter

    1. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu poczty elektronicznej z subskrypcji newslettera.

    2. Usługa elektroniczna newsletter polega na przesyłaniu na podany adres e-mail Użytkownika/Klienta, wiadomości w formie elektronicznej, która zawiera informacje handlowe o nowych towarach lub usługach.

    3. Użytkownik/Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera.

    4. W celu zapisania się na subskrypcję newslettera należy wprowadzić adres poczty elektronicznej w oznaczone pole oraz kliknąć przycisk „DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA” oraz zaakceptować widoczny link otrzymany na poczcie.

    5. Po wysłaniu przez Użytkownika/Klienta wiadomości z prośbą o subskrypcję newslettera, Sprzedawca niezwłocznie wysyła na podany adres e-mail link aktywacyjny, w który następnie Użytkownik/Klient powinien wejść w celu potwierdzenia chęci zapisu. W momencie potwierdzenia przez Klienta/Użytkownika zostaje zawarta umowa o świadczenie usług elektronicznych.

    6. Użytkownik/klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji newslettera. Należy postępować tak jak podczas rejestracji. Wprowadzić adres elektronicznej poczty w oznaczone pole oraz kliknąć przycisk "DOLĄCZ DO NEWSLETTERA" 
    Może również kliknąć w link otrzymany w wiadomości e-mail podczas rejestracji. 

    7. Po akceptacji klient otrzyma jednorazowy kod z rabatem do wykorzystania na pierwsze zakupy.
    Jeśli wartość produktów dodanych do koszyka jest niższa niż kwota rabatu, klientowi nie uda się użyć kodu rabatowego.
    Produkty w promocji nie wliczają się do rabatu. 

§ 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

 

 FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI:

/userdata/public/assets//Formularz-zwrotu-I-reklamacji.pdf